دوستان دور

دوستان د

دوستان دور

دوستان د

کریستال های ریز را روی صورت

هنگامی که همه چیز را در نظر گرفتید، فقط به حرفه ای بودن پزشک در انجام درمان اعتماد کنید. این مانند یک صورت است که در آن پزشک کریستال های ریز را روی صورت شما می ریزد تا پوست شما صاف شود. اکثر پزشکان و پرستارانی که در زمینه های اصلی زیبایی شناسی (جراحی پلاستیک، جراحی پلاستیک صورت، پوست و جراحی اکولوپلاستیک) فعالیت می کنند، این کار را انجام می دهند زیرا به زیبایی علاقه دارند. البته بوتاکس و جراحی پلاستیک وجود دارد. به عنوان یک شرکت کننده فعال در بسیاری از پانل های تزریقی صورت در سراسر آمریکای شمالی، من شاهد توسعه و رشد روند نگران کننده ای هستم که تأثیر قابل توجهی در زمینه جراحی زیبایی و تزریقات صورت دارد. جراحی زیبایی خطوط ریز، کیسه ها و حتی سیاهی دور چشم را از بین می برد. من حتی ایمیلی از دفتر پشتیبانی آنها در کانادا داشتم! به یاد بیاور زمانی که مرگ خود را جعل کردی و ما مجبور شدیم تمام مسیر را از تاهیتی برگردیم، اما متوجه شدیم که هنوز در یک باربیکیو لگد می زنی. در حالی که یک نفر ممکن است ظاهری که صورتش هنگام تزریق به طور منظم دارد را دوست داشته باشد، فرد دیگری ممکن است از ظاهر لبخندش پس از تزریق متنفر باشد. در حالی که من به عنوان مربی در بسیاری از دوره های عصر یا آخر هفته شرکت می کنم، به همه شرکت کنندگان تاکید می کنم که یک رویداد آنها را به یک تزریق کننده واجد شرایط تبدیل نمی کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد