دوستان دور

دوستان د

دوستان دور

دوستان د

تزریق بوتاکس به افرادی که میگرن مزمن دارند

دکتر مایرز گفت: «این بیماران می توانند یک سری تزریقات را دریافت کنند که می تواند به کاهش دفعات میگرن کمک کند. به گفته دکتر مایرز، به طور معمول، تزریق بوتاکس به افرادی که میگرن مزمن دارند، کمک می کند، به این معنی که آنها 15 روز یا بیشتر در ماه آن را دارند. حتی افزودن یک هسته هلیوم به یک اتم آهن موجود (تولید کننده نیکل) باید انرژی کمتری نسبت به مصرف آن تولید کند. اگرچه بسیاری از ما استروئیدها و واقعاً، هر نوع دارویی را که می‌توانید تصور کنید، قانونی یا غیرقانونی مصرف می‌کنیم، ما ورزشکاران حرفه‌ای نیستیم، بنابراین توجه ما را از بین می‌برد و آن را در جای دیگری قرار می‌دهد. او حتی به دلیل سردردهای شدیدش در اورژانس بستری شد. الن پمپئو یکی از با استعدادترین بازیگران زن هالیوود است. از آنجایی که این برای همه اتفاق می افتد، به یکی از آن نشانه های آشکار پیری تبدیل شده است. او گفت: "من به چندین متخصص مغز و اعصاب رفته ام، ام آر آی (تصویربرداری تشدید مغناطیسی) مغزم را انجام داده ام و تقریباً هر درمانی را برای آنها انجام داده ام." بوتاکس فواید زیادی دارد اما چند خطر نیز وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. اگر هنوز احساس می‌کنید که این نکات کمکی نمی‌کند، می‌توانید با متخصص پوست و متخصص پوست مشورت کنید که با توجه به شدت و همچنین ناحیه مشکل تعریق بیش از حد شما، درمان مناسب هیپرهیدروزیس را پیشنهاد می‌کند. گیاهانی مانند Balm of Gilead در روغن و تونیک Empress آن، و همچنین ابزار سنگی سنتی چینی Bian، به مشتریان کمک می‌کند تا مجسمه‌سازی و بلند کنند تا به طور طبیعی از پاداش بهره ببرند. در همین حال، در استودیوی او در منهتن، ایجاد محیط مناسب برای کمک به مشتریان برای یافتن زیبایی درونی خود بسیار مهم است. او در یادداشت خود خطاب به مشتریان نوشت، رندال استانیکی از RBC Capital Markets، برای اولین بار، دو نظرسنجی را در آخر هفته انجام داد و نتایج آنها "پتانسیل پذیرش بیشتر از حد انتظار Jeuveau را نشان می دهد." من تاکنون دو درمان از دکتر مایرز دریافت کرده ام.

پزشکی فیزیکی و توانبخشی سلامت

بریدلاو گفت که خوشحال است که تصمیم گرفته است درمان های بوتاکس را امتحان کند زیرا احساس می کند کیفیت زندگی او را بهبود بخشیده است. سپس، Breedlove در مورد تزریق بوتاکس ارائه شده از طریق Phelps Health Physical Medicine and Rehabilitation آشنا شد. پزشکان مراقبت های اولیه می توانند به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا بوتاکس برای بیمارانشان مناسب است یا خیر، کمک می کنند، و در این صورت، می توانند به پزشکی فیزیکی و توانبخشی سلامت فلپس ارجاع دهند. اگر نوع مناسب و مقدار مناسب را دریافت نکنید، پوست افتاده است. داستان شگفت انگیز را در زیر بخوانید. در حالی که از لوازم آرایشی موجود در بازار استفاده می کنید، نمی توانید سریع نتیجه بگیرید. در حالی که خطوط ظریف او به طور کامل ناپدید نشده اند، خطوط عمیق تر کمتر قابل توجه هستند. مانند هر عروس دیگری، او می خواست در روز بزرگ خود خیره کننده و درخشان به نظر برسد. خستگی حلقه‌های تیره‌اش را به وجود آورده بود و خطوط ریز در خانه‌دارهای واقعی ظاهر می‌شدند. از BoNTA انتظار نداشته باشید که شما را مانند دهه 20 سالگی خود در 60 سالگی نشان دهد - اما می تواند شما را شبیه یک نسخه جوان تر و سرحال تر از خودتان کند. 2 مدل مو به جای پایبندی به مدل موی محافظه کارانه، به دنبال ظاهری جوان تر و بی دغدغه تر باشید. مهم است که درست قبل و بعد از عکس ها نگاهی عالی داشته باشید (بسیاری از آنها باید به راحتی در هر جراح زیبایی در بمبئی که قصد بازدید از آن را دارید در دسترس باشد). در اولین نظرسنجی، گروهی از متخصصان پوست و جراحان پلاستیک گفتند که انتظار دارند 43 درصد از بیماران را به تازه وارد منتقل کنند. عوارض جانبی جدی، از جمله ضعف بیش از حد، دیسفاژی، و ذات الریه آسپیراسیون، همراه با برخی از عوارض جانبی مرتبط با پیامدهای کشنده، در بیمارانی که برای مصارف غیرمجاز تزریق بوتاکس دریافت کرده اند، گزارش شده است. من متوجه شدم که بیماران من که چند سال است BoNTA دریافت می‌کنند، کیفیت پوست بهتری نسبت به بیمارانی دارند که دریافت نمی‌کنند.


افراد مبتلا به بیماری های نوروپاتیک حرکتی محیطی

افراد مبتلا به بیماری های نوروپاتیک حرکتی محیطی حیات به مدت پنج سال دو بار در سال تحت درمان منظم بوتاکس قرار می‌گرفت - و قبل از شروع گوا شا با احتیاط خوش‌بین بود. در عرض یک سال پس از شروع فیشال صورت ماهانه با پلاگ، این زن 46 ساله خوشحال بود که چین و چروک سرسخت بالای چشمانش به طور قابل توجهی محو شده بود. پلاگ می‌گوید تمرین او تماماً در مورد تجلیل از فردیت است، نه تلاش برای مطابقت با استانداردهای دست نیافتنی که در آن شما شبیه خودتان نیستید. Plug که آموزش‌هایی را از طریق وب‌سایت Wildling Beauty و YouTube ارائه می‌کند، می‌گوید: در حالی که اتخاذ یک روال سخت‌گیرانه guasha در خانه می‌تواند به زمان، تلاش و تعهد نیاز داشته باشد، اما برای کسانی که می‌خواهند نتایج بهتر و سریع‌تری داشته باشند، ضروری است. یکی دیگر از مشتریان، آلیسون جیکوبز، که گهگاه از بوتاکس استفاده می‌کند، می‌گوید گوا شا برای زنانی که درمان‌های طبیعی را ترجیح می‌دهند فوق‌العاده است، اما او بر اهمیت متعهد شدن به جلسات منظم تأکید می‌کند. بیمارانی که پس از سکته مغزی، مولتیپل اسکلروزیس، فلج مغزی دچار اسپاستیسیته شده اند یا دچار آسیب مغزی یا نخاعی شده اند، ممکن است از تزریق بوتاکس نیز بهره مند شوند. بوتاکس می تواند به بیماران در مواردی که سایر داروها یا تکنیک های مدیریت میگرن موثر نبوده اند کمک کند.

تاثیر بوتاکس بر میگرن

تزریق بوتاکس از اوایل دهه 1980 برای اهداف پزشکی مورد استفاده قرار گرفت. اولین استفاده برای استرابیسم، یک اختلال چشمی بود. هنگام درمان افرادی که از ماهیچه های دهان خود برای کار استفاده می کنند، به ویژه نوازندگان، باید مراقبت ویژه ای انجام شود. اگرچه دکتر دافت می‌گوید که بیمارانی که از آن برای پیشگیری استفاده می‌کنند معمولاً فقط یک یا دو بار در سال مراجعه می‌کنند. دکتر ملیسا دافت، یک جراح پلاستیک دارای گواهی دو تخته در نیویورک. یکی از نکات کلیدی در محدود کردن عوارض جانبی درمان بوتاکس، انجام این عمل توسط جراح واجد شرایط بوتاکس است. تاثیر بوتاکس بر میگرن به طور تصادفی زمانی کشف شد که افرادی که برای کاهش خطوط و چین و چروک پیشانی خود تزریق بوتاکس می کردند متوجه شدند که سردردشان بهبود یافته است. یک مطالعه دوسوکور شامل بوتاکس و سردرد تنها یک اثر مثبت کوچک را نشان داد. این بدان معنی بود که تا زمانی که بوتاکس از بین برود نمی‌توانستم یک ابرو (یکی از حالات چهره‌ام) را بالا ببرم.

پروتئین در دوزهای کوچک

ین برخلاف بسیاری از انواع جراحی پلاستیک است، به همین دلیل است که ممکن است بوتاکس را به جای آنها انتخاب کنید. بوتاکس در واقع سم بوتولینوم است. جایی که سمی به صورت شما تزریق می شود تا عضلات صورت شما را فلج کند، تا خطوط روی صورت شما پاک شود. پروتئین در دوزهای کوچک از طریق سوزن های ریز در نقاط خاصی در آناتومی صورت شما تزریق می شود. اثر داروهای پروتئینی به طور معمول تا شش هفته طول می کشد. کبودی می تواند تا چند هفته ادامه داشته باشد. درمان بوتاکس مارکهام، کانادا می تواند به کاهش چین و چروک و خطوط اخم بدون جراحی کمک کند. بسیاری از مردم از تعداد زیادی راه حل سریع آگاه می شوند که می تواند به آنها کمک کند تا برخی از ویژگی های بدن را بهبود بخشند که می تواند آنها را جوان و زیبا نشان دهد. این چین و چروک ها که بیشتر به دلیل ژنتیک، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی ایجاد می شوند، به عنوان چین و چروک ساکن یا چین و چروک در حالت استراحت شناخته می شوند. من "آن نوع" فردی برای تزریق بوتاکس نبودم - چین و چروک ها نباید شیطانی شوند. آنها نشانه های خرد بودند! و حتی برای دریافت نامه از ضد آفتاب استفاده می‌کنید، اما چهره‌تان همچنان سن شما را با خطوط اخم دور دهان و پاهای کلاغی دور چشم‌هایتان نشان می‌دهد. - نه دوستانم، نه دوست پسرم، نه حتی مادرم (که اگر می گفت قطعا چیزی می گفت). به عنوان کسی که در مورد زیبایی برای امرار معاش می نویسد، قبلاً با این فرصت مواجه شده بودم که بوتاکس را امتحان کنم. کربی می‌گوید رایج‌ترین افسانه بوتاکسی که با آن روبرو می‌شود این است که وقتی شروع کردید، باید ادامه دهید وگرنه ارزشش را نخواهد داشت یا چین و چروک‌هایتان بدتر از قبل به نظر می‌رسند. آنها باید نوعی مراقبت از بیمار را به نمایش بگذارند که در آن شما احساس کنید که شما فقط یک عدد و یک چک نیستید، بلکه یک بیمار واقعی هستید. با این حال، جالب توجه است که استفاده از آن در حال گسترش است، به خصوص که محبوبیت آن بسیار سریع افزایش یافته است و هیچ نشانه ای از کاهش سرعت آن وجود ندارد.