دوستان دور

دوستان د

دوستان دور

دوستان د

درمان هیپرهیدروزیس زیر بغل

علی‌رغم قضاوت‌های از پیش تعیین‌شده‌ام، به سرعت فهمیدم هیچ «نوعی» از افرادی که بوتاکس می‌کنند وجود ندارد – و درمان‌های پیشگیرانه هر روز در میان افراد مختلف از هر جنسیت و پیشینه رایج‌تر می‌شوند. او نکته‌ای داشت، اما در عین حال، من زندگی بزرگسالی‌ام را صرف جلب توجه در کانون توجه‌ها کرده‌ام - و چیزی در من از انجام این کار در مقابل یک دسته از دانش‌آموزان کلاس اولی منصرف شد. او جلوی همه بچه ها ایستاد و توضیح داد که بخشی از کارش درمان بیماران در بیمارستان است و بخشی از کارش آموزش دادن به دانش آموزان است که چگونه پزشک شوند. قبل از تزریق بوتاکس، پزشکان معمولاً ناحیه مورد نظر را آزمایش می کنند تا ببینند کجا باید تزریق شود. پزشکان از این سم برای درمان طیف وسیعی از شرایط پزشکی از چین و چروک گرفته تا سردرد استفاده می‌کنند و در سال‌های اخیر مشخص شده است که به ویژه در درمان هیپرهیدروزیس زیر بغل موثر است. دانستن اینکه در کرم‌ها و لوسیون‌های صورت به دنبال چه چیزی باشید کمک می‌کند و این اطلاعاتی که من پیدا کردم خیلی خوب بود و نمی‌توانم آن را به اشتراک بگذارم. برای یک ناظر معمولی، می تواند نسبتاً وحشیانه به نظر برسد، که شامل خراشیدن شدید پوست در سراسر بدن با یک سنگ زاویه دار و لبه صاف است. باعث کشش و افتادگی پوست صورت شما می شود و چین و چروک های ظریفی ایجاد می کند. هایپرهیدروزیس زیر بغل با تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل مشخص می شود و اغلب با هیپرهیدروزیس کانونی اولیه همراه است که می تواند دست ها، پاها و صورت را نیز درگیر کند. او ممکن است برای از بین بردن خطوط پنجه کلاغی در کنار چشم و چین و چروک های ناحیه بالای گونه، تزریق بوتاکس دریافت کرده باشد. اولین نشانه های پیری اغلب چین و چروک های اطراف چشم، پیشانی، گونه ها و لب ها هستند. من به طور کلی به مسابقات مسابقه فکر نمی کنم، اما اگر آنها یک زن جوان هستند که تصمیم می گیرند برای خود شرکت کنند، من از آن حمایت خواهم کرد. چه کسی می خواهد پیرتر از آنچه احساس می کند به نظر برسد؟ هدف این است که با بازگرداندن بخشی از جوانی و چاق شدن پوست، جوانتر به نظر برسید. این کار نتایج بهتری به شما می دهد و ظاهر بهتری به پوست شما می دهد. هنگامی که عرق جمع می شود باعث می شود پوست رنگ تیره ای ایجاد کند که با رنگ محلول ید در تضاد است. زمانی که سم بوتولینوم تزریق می‌شود، به یک محل خاص در سلول عرق متصل می‌شود و از آزاد شدن استیل کولین جلوگیری می‌کند، چیزی که به سلول‌های اکرین می‌گوید عرق تولید کنند و بنابراین از ترشح عرق جلوگیری می‌کند. وقتی بوتاکس به درستی تزریق شود، باید ظاهر شما را سرحال و آرام نشان دهد، اما نباید ظاهر شما را به طور اساسی تغییر دهد. بوتاکس یا بدون بوتاکس، ما نباید احساس تلخی کنیم، زیرا همه ما مثل چرند به نظر می رسیم. از او دعوت کردم که بیاید و او پرسید که چرا خودم نمی روم. سلول های اکرین (سلول های عرق) در سراسر بدن وجود دارند، اما ناحیه زیر بغل نیز حاوی سلول های آپوکرین است. سلول‌های آپروکرین ترشحی غلیظ‌تر تولید می‌کنند که به دلیل تجزیه باکتری‌ها مستعد بوییدن است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد